biuro obsługi klienta
Firma PW Hobby chcąc zapewnić swoim Klientom jak najlepszą obsługę stworzyła Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Służymy Państwu pomocą oraz udzielamy informacji dotyczących między innymi:
realizacji zamówień, reklamacji, dostępności towarów,
aktualnych promocji, oferty handlowej.
7.00 – 15.15 (poniedziałek, wtorek, czwartek),
7.00 – 15.45 (środa),
7.00 – 13.30 (piątek).
Biurem Obsługi Klienta zarządza p. Alicja Śliwińska.
Kontakt telefoniczny:
W kwestii rozwiązywania problemów technicznych funkcjonowanie strony www.hobby.bydgoszcz.pl (rejestracji, logowania, problemów z wyświetlaniem produktów) prosimy pisać na:
W e-mailu prosimy o zamieszczenie poniższych informacji, które pozwolą nam rozpoznać problem:
OPIS PROBLEMU
IMIĘ
NAZWISKO
NAZWA FIRMY
E-MAIL
TEL. STACJONARNY
TEL. KOMÓRKOWY
Konsultant BOK po przekazanym problemie odezwie się do Państwa
Kontakt telefoniczny:
tel.: +48 52 3810 011 wew. 244
bok@vitapol.pl
W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz o
udokumentowanie wady poprzez wykonanie zdjęcia i przesłanie na adres bok@vitapol.pl.
Istnieje również możliwość nadesłania wadliwego produktu wraz z formularzem reklamacyjnym
na adres siedziby firmy.
UWAGA!
W kwestii rozwiązywania problemów technicznych funkcjonowanie strony www.hobby.bydgoszcz.pl (rejestracji, logowania, problemów z wyświetlaniem produktów) prosimy pisać na:
informatyk@vitapol.pl
W kwestii udostępniania zdjęć produktów, materiałów reklamowych, sponsoringów oraz promocji prosimy pisać na:
marketing@vitapol.pl
W e-mailu prosimy o zamieszczenie poniższych informacji, które pozwolą nam rozpoznać problem:
OPIS PROBLEMU
IMIĘ
NAZWISKO
NAZWA FIRMY
TEL. STACJONARNY
TEL. KOMÓRKOWY