Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Polityka Etyczna    Jak wyłączyć cookies? ROZUMIEM

biuro obsługi klienta


Firma PW Hobby chcąc zapewnić swoim Klientom jak najlepszą obsługę stworzyła Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).

 

Służymy Państwu pomocą oraz udzielamy informacji dotyczących między innymi:
realizacji zamówień, reklamacji, dostępności towarów,
aktualnych promocji, oferty handlowej.


Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach:
7.00 – 15.15 (poniedziałek, wtorek, czwartek),
7.00 15.45 (środa),
7.00 13.30 (piątek).
Biurem Obsługi Klienta zarządza p. Alicja Śliwińska.


Kontakt telefoniczny:
tel.: +48 52 3810 011 wew. 244
bok@vitapol.pl

 

W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz o

udokumentowanie wady poprzez wykonanie zdjęcia i przesłanie na adres bok@vitapol.pl.

Istnieje również możliwość nadesłania wadliwego produktu wraz z formularzem reklamacyjnym

na adres siedziby firmy.



UWAGA!

W kwestii rozwiązywania problemów technicznych funkcjonowanie strony www.hobby.bydgoszcz.pl (rejestracji, logowania, problemów z wyświetlaniem produktów) prosimy pisać na:

informatyk@vitapol.pl

W kwestii udostępniania zdjęć produktów, materiałów reklamowych, sponsoringów oraz promocji prosimy pisać na:
marketing@vitapol.pl

W e-mailu prosimy o zamieszczenie poniższych informacji, które pozwolą nam rozpoznać problem:

OPIS PROBLEMU
IMIĘ
NAZWISKO
NAZWA FIRMY
E-MAIL
TEL. STACJONARNY
TEL. KOMÓRKOWY

Konsultant BOK po przekazanym problemie odezwie się do Państwa
w ciągu 24 h