Biuro Obsługi Klienta


Firma PW Hobby chcąc zapewnić swoim Klientom jak najlepszą obsługę stworzyła Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).

 

Służymy Państwu pomocą oraz udzielamy informacji dotyczących między innymi:
realizacji zamówień, reklamacji, dostępności towarów,
aktualnych promocji, oferty handlowej.


Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach:
7.00 – 15.15 (poniedziałek, wtorek, czwartek),
7.00 15.45 (środa),
7.00 13.30 (piątek).
Biurem Obsługi Klienta zarządza p. Alicja Śliwińska.


Kontakt telefoniczny:
tel.: 48 695 550 550
lub
tel.: +48 52 3810 011 wew. 244
bok@vitapol.pl

 

W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz o

udokumentowanie wady poprzez wykonanie zdjęcia i przesłanie na adres bok@vitapol.pl.

Istnieje również możliwość nadesłania wadliwego produktu wraz z formularzem reklamacyjnym

na adres siedziby firmy.



UWAGA!

W kwestii rozwiązywania problemów technicznych funkcjonowanie strony www.hobby.bydgoszcz.pl (rejestracji, logowania, problemów z wyświetlaniem produktów) prosimy pisać na:

informatyk@vitapol.pl

W kwestii udostępniania zdjęć produktów, materiałów reklamowych, sponsoringów oraz promocji prosimy pisać na:
marketing@vitapol.pl

W e-mailu prosimy o zamieszczenie poniższych informacji, które pozwolą nam rozpoznać problem:

OPIS PROBLEMU
IMIĘ
NAZWISKO
NAZWA FIRMY
E-MAIL
TEL. STACJONARNY
TEL. KOMÓRKOWY

Konsultant BOK po przekazanym problemie odezwie się do Państwa
w ciągu 24 h