Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Polityka Etyczna    Jak wyłączyć cookies? ROZUMIEM

Otrzymane wsparcie na targi branżowe

Wstecz

Firma P.W. Hobby Piotr Matuszewski otrzymała dofinansowanie w ramach Umowy nr UPG/2/G/2020/009/067 dla projektu grantowego "Fundusz Eksportowy - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MPŚ, Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw RPO WK-P 2014-2020.

 

Wsparcie polegać będzie na dofinansowaniu do udziału w międzynarodowych targach Interzoo 2022 odbywających się w Norymberdze w dnia 24-27.05.2022 r., targach Pets Arabia w Dubaju w dniach 6-8.09.2022 r. i targach Pet Expo w Bydgoszczy w dniach 16-18.09.2022 r.

 

Przedmiot projektu stanowi pozyskanie nowych rynków zbytu na produkty wchodzące w skład P.W. Hobby w najbliższych miesiącach. Strategia zakłada zwiększenie eksportu o nowe kraje, na których nigdy wcześniej nie prowadziliśmy działalności handlowej. Uważamy, że dysponujemy na tyle dobrymi jakościowo produktami, a także posiadającymi wiele unikatowych cech, aby zwiększać ich dostępność w kolejnych krajach, przyczyniając się tym samym do rozwoju naszej firmy.

 

W ramach projektu podejmiemy szereg działań marketingowo-promocyjnych, z silnym naciskiem na bezpośrednie rozmowy z kontrahentami, które mają pomóc zrealizować nam założony cel. Do głównych działań będą należeć m.in.:

 

•             udział w krajowych i zagranicznych targach o charakterze międzynarodowym,

•             aktywność w Internecie (strona www, portale społecznościowe, działania SEO, reklama on-line, udział w forach dyskusyjnych),

•             rozwój trade marketingu poprzez kanały dystrybucji na najbardziej perspektywicznych rynkach,

•             działania BTL (ulotki, broszury, plakaty, katalogi, materiały POS, gadżety, upominki biznesowe).

 

Realizację projektu uzasadnia fakt, że produkty naszej firmy na czele ze Smakersami są bardzo atrakcyjnymi towarami na rynku zoologicznym, o wielu unikatowych cechach, które wyróżniają je na tle konkurencji. Ich atuty są na tyle silne i zarazem uniwersalne dla różnych potrzeb rynkowych, aby pozyskiwać nowe umowy handlowe z odbiorcami na całym świecie. Poprzez realizację projektu pragniemy również wzmocnić potencjał eksportowy przedsiębiorstwa, zwiększając liczbę podpisanych umów i tym samym podnieść ilość produkowanych towarów własnych. Wiąże się to również ze zmianami w strukturze organizacyjnej firmy, co może mieć wpływ na utworzenie dodatkowych zmian, by sprostać większym zamówieniom na nasze produkty. Kolejnym motywem jakim kierujemy się przy realizacji projektu jest szerzenie rozpoznawalności naszej firmy, a także szerzenie pozytywnych skojarzeń z regionem, w którym mieści się nasze przedsiębiorstwo, poprzez promocję lokalnych wyrobów, kultury, potraw itd. w czasie rozmów z klientami z całego świata. Projekt wkomponowuje się ponadto w naszą potrzebę rozwoju marki. Naszym założeniem jest, że dzięki nowym rynkom zbytu staniemy się bardziej konkurencyjni tworząc nowe produkty, czy wprowadzając innowacyjne technologie pomocne przy produkcji własnych towarów.

 

Rozszerzenie rynków zbytu dla naszych produktów ma dużą szansę na sukces, dzięki projektowi w ramach Funduszu Eksportowego. W ramach naszego celu, jakim jest pozyskanie nowych odbiorców w takich krajach jak Egipt, Ekwador, Kostaryka i Meksyk koniecznym jest pojawianie się w charakterze wystawcy na jak największej liczbie imprez targowych o charakterze międzynarodowym. Dzięki grantowi jesteśmy w stanie zintensyfikować nasze działania, by uzyskać jak największą szansę na pozyskanie nowych klientów. Zdajemy sobie sprawę, że chcąc pozyskać klientów z Ameryki Środkowej i Południowej, czy Afryki musimy zaprezentować produkty i naszą markę na jak największych targach w różnych częściach świata, co  będzie wymagać od nas nakładów finansowych, logistycznych i wzmożonej pracy organizacyjnej.