Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Polityka Etyczna    Jak wyłączyć cookies? ROZUMIEM

Zoomark International 2021 - relacja z targów

Wstecz

19. edycja Zoomark International, która odbyła się 10-12 listopada 2021 roku zgromadziła ponad 450 wystawców, z czego 60% stanowiły firmy spoza Włoch, łącznie aż z 38 różnych krajów. Podczas trzydniowej imprezy na 55 000 m2 zaprezentowano ponad 400 nowych produktów, co zostało pozytywnie odebrane przez całą branżę.

Targi w Bolognii były jedynym tak dużym międzynarodowym wydarzeniem roku 2021 branży zoologicznej. Organizatorzy zadbali o to, aby wystawcy oraz goście czuli się komfortowo w czasie imprezy, która w tym roku odbyła się mimo częściowych ograniczeń spowodowanych pandemią COVID-19. Była to jedyna w tym roku szansa na spotkanie licznych firm branży zoologicznej z całego świata, co stanowi zachętę do osiągania nowych celów i stawiania czoła aktualnym, międzynarodowym wyzwaniom Pet Business.


Nowości produktowe zaprezentowano w innowacyjny sposób nazwany Pet Vision, czyli w strefie stanowiącej zapowiedź tego co czeka odwiedzających na stoiskach targowych. Strefę zaprojektowano w taki sposób, aby podkreślić najnowsze trendy, nowe style życia oraz relacje ze zwierzętami. Pet Vision składało się z 7 kategorii produktowych o następujących tematach przewodnich:

 

- New, extra-ordinary normal - karmy dla zwierząt inspirowane ludzkimi recepturami

- Living la vida lockdown - środki czystości, środki dezynfekujące, suplementy diety wzmacniające układ odpornościowy, kosmetyki, sprzęty do pielęgnacji

- Pet motic - produkty i rozwiązania zaawansowane technologicznie

- Go green - produkty ekologiczne, stosujące ekologiczne opakowania i krótkie łańcuchy produkcyjne

- Health&care - produkty farmaceutyczne, środki dietetyczne, produkty do pielęgnacji skóry i sierści

- Just nature - zabawki do aktywnego spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, akcesoria do podróżowania rowerem czy samochodem

- The roaring twenties- produkty i usługi, które podlegają zmianie marki, stylizacji czy przeprojektowaniu


Śmiało można stwierdzić, że sukces organizacyjny targów stanowi pozytywny asumpt do powrotu do normalności, dzięki czemu już za kilka miesięcy środowisko międzynarodowe ponownie spotka się na dużej imprezie handlowej, tym razem w Norymberdze podczas targów Interzoo w maju 2022 roku.


Kolejna edycja Zoomark odbędzie się w Bolonii w maju 2023 roku.