Hobby na targach PET FAIR

Wstecz Za nami szesnasta edycja Międzynarodowych Targów Zoologicznych PET FAIR, która odbyła się w Łodzi w dniach 15 – 17 września.

To jedna z kluczowych imprez zoologicznych, odbywająca się co dwa lata w Polsce.

Podczas trzech dni targów, halę Expo Łódź odwiedziło około tysiąca osób związanych z pet biznesem, ale także samych właścicieli zwierząt.

 

Wystawców z Polski oraz z zagranicy prezentujących portfolio swoich firm było ponad 150, a do dyspozycji mieli 6 tys. m2.

 

Na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć i nas. Z dumą przybliżyliśmy odwiedzającym całą gamę naszych produktów, zarówno tych topowych jak i nowości.

Największe zainteresowanie wzbudziło pojawienie się na naszym stoisku marek grupy Hagen. Jako obecny dystrybutor potentata z Kanady nie mogliśmy nie pokazać takich brandów jak Fluval, Exo Terra czy Cat It oraz zabawek Nerf i Bomber.

 

Nie zapominajmy także o naszych flagowych markach, Vitapol czy Lolo Pets Classic. Prezentowaliśmy nowe linie karm dla gryzoni i ptaków: Excellent i Expert oraz Smakers Boxy. Jeśli chodzi o Lolo Pets Classic to już niedługo na sklepowych półkach zobaczymy nową serię przekąsek dla psów 100% mięsnych -"Pause Snack". Nasi czworonożni klienci mieli okazję poznać ich smak, z radością stwierdzamy, że ten test przeszliśmy bez zarzutu.

 

Sporo pytań pojawiło się także na temat naszej nowej marki Barry King. To seria pluszowych oraz gumowych zabawek, wykonanych z niezwykle trwałych materiałów. Mnogość wzorów i kolorów zadowoli najbardziej wymagających miłośników psów, a i nasi pupile będą mieli z tej okazji niezłą zabawę.

 

Poza tym, na naszych targowych półkach nie zabrakło produktów marki Trixie czy Happy Dog i Happy Cat. Są one naszą stałą propozycją asortymentową, co ciekawe obie firmy przygotowały na nadchodzące miesiące wiele nowych propozycji. Trixie oferuje nam całą serię produktów Insect Shield, które chronią przed uciążliwymi owadami, poza tym są to innowacyjne zabawki, akcesoria czy smycze oraz szelki. Happy Dog wzbogaca swoją ofertę o nowe karmy z linii Supreme Sensible, a prawdziwym hitem są krokiety w kształcie serca. Jesień zapowiada się niezwykle ciekawie.

 

Przygotowaliśmy dla naszych stałych klientów, ale i tych chcących rozpocząć współpracę z firmą Hobby ciekawą ofertę targową. Zainteresowanie nią, jak i cały stoiskiem przerosło nasze oczekiwania. Chętnych nie zabrakło także na naszych trzech szkoleniach, które odbyły się pod hasłami: "Nowości produktowe: Pies i Kot", "Nowości produktowe: Terrarystyka i Akwarystyka" i "Program Partnerski Moby Dick".

 

Tegoroczne targi stały się zatem doskonałą okazją do wymieniania handlowych doświadczeń, a rozmowy z przedstawicielami zoologicznego biznesu pozwolą nam wzbogacać naszą ofertę i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dziękujemy za tak liczne przybycie i do zobaczenia za dwa lata.