Hobby szkoli

Wstecz W marcu br. gościliśmy w naszej siedzibie w Kobylarni przedstawicieli firmy Hobby z całego kraju. Spotkania tego typu organizowane są kilka razy w roku i mają na celu podniesienie kwalifikacji przedstawicieli, co przekłada się na profesjonalizm i rzetelne podejście do pracy.

Treść szkolenia dobrana została w taki sposób, aby była skierowana zarówno do doświadczonych pracowników, którzy współpracują z firmą od wielu lat, jak i tych rozpoczynających dopiero karierę w świecie Hobby. Głównymi tematami, które zostały zaprezentowane były:
- kreowanie wizerunku firmy,
- budowanie długofalowych relacji z Klientem,
- analiza mocnych stron,
- działanie w sytuacjach konfliktowych.

W trakcie spotkania przedstawiono zalety i wady poszczególnych rozwiązań, które mogą mieć miejsce podczas kontaktu z klientem. Prowadzący szkolenie przyznali, że wiele kwestii takich jak różnorodność produktów w portfolio firmy mogą być problemowe i stanowić trudności dla przedstawicieli. Celem szkolenia zatem był rozwój umiejętności i postaw, czasem także tych ponadprzeciętnych,  które mają ułatwić im codzienną pracę.

Dziękujemy jeszcze raz wszystkim za udział w szkoleniu i już zapraszamy na kolejne, które odbędzie się w czerwcu! Do zobaczenia!